Kazan Federal University Digital Repository
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ КОМПЬЮТЕРНЫХ ИГРОВЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ПРОЦЕССЕ ОСВОЕНИЯ УЧЕБНЫХ ДИСЦИПЛИН
Login
русский
English
Home
→
Конференции, круглые столы, семинары КФУ
→
Современные образовательные технологии в обучении математике и предметам естественно-научного цикла
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ КОМПЬЮТЕРНЫХ ИГРОВЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ПРОЦЕССЕ ОСВОЕНИЯ УЧЕБНЫХ ДИСЦИПЛИН
Тазетдинова Алия Азатовна
URI:
https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/184502
Date:
2023
Abstract:
В статье описывается опыт применения игровой технологии с использованием цифровых сервисов в процессе обучения.
The article describes the experience of using gaming technologies using digital services in the learning process.
Show full item record
Files in this item
Name:
obraztex2023_184_ ...
Size:
326.4Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Современные образовательные технологии в обучении математике и предметам естественно-научного цикла
[39]
Сборник статей участников Всероссийской научно-практической конференции с международным участием (Казань, 18 января 2023г.), 18.01.2023-18.01.2023
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of Kazan Federal University Digital Repository
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register
Statistics
View Usage Statistics