dc.contributor |
Казанский (Приволжский) федеральный университет |
|
dc.contributor.author |
Павлова Ирина Викторовна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2016-07-11T13:26:07Z |
|
dc.date.available |
2016-07-11T13:26:07Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/103959 |
|
dc.description.abstract |
В статье рассматривается портфолио как форма оценки результатов освоения дисциплины "Научные аспекты преподавания химии" для магистрантов, обучающихся по направлению 44.04.04 "Профессиональное обучение" (профиль подготовки "Химия и химическая технология"). |
ru_RU |
dc.description.abstract |
The article discusses the portfolio as a form of evaluation of the development of the discipline "Scientific Aspects of Teaching Chemistry" for master enrolled in the direction 44.04.04 "The professionall training" (training profile "Chemistry and chemical technology"). |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
АНДРЕЕВСКИЕ
ЧТЕНИЯ: СОВРЕМЕННЫЕ КОНЦЕПЦИИ И ТЕХНОЛОГИИ ТВОРЧЕСКОГО САМОРАЗВИТИЯ ЛИЧНОСТИ |
ru_RU |
dc.subject |
the professional training |
en_US |
dc.subject |
the portfolio |
en_US |
dc.subject |
the general cultural and professional competence |
en_US |
dc.subject |
the teaching of chemistry. |
en_US |
dc.subject |
профессиональное обучение |
ru_RU |
dc.subject |
портфолио |
ru_RU |
dc.subject |
общекультурные и профессиональные компетенции |
ru_RU |
dc.subject |
обучение химии |
ru_RU |
dc.title |
ПОРТФОЛИО КАК ИННОВАЦИОННАЯ ФОРМА ОЦЕНИВАНИЯ УЧЕБНО-ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СТУДЕНТОВ |
ru_RU |
dc.title.alternative |
PORTFOLIO AS AN INNOVATIVE FORM OF EDUCATIONAL-PROFESSIONAL ACTIVITY OF THE STUDENTS ASSESSMENT |
en_US |
dc.type |
article |
|
dc.identifier.udk |
378.147 |
|
dc.description.pages |
203-205 |
|