Kazan Federal University Digital Repository

ПОРТФОЛИО КАК ИННОВАЦИОННАЯ ФОРМА ОЦЕНИВАНИЯ УЧЕБНО-ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СТУДЕНТОВ

Show simple item record

dc.contributor Казанский (Приволжский) федеральный университет
dc.contributor.author Павлова Ирина Викторовна ru_RU
dc.date.accessioned 2016-07-11T13:26:07Z
dc.date.available 2016-07-11T13:26:07Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/103959
dc.description.abstract В статье рассматривается портфолио как форма оценки результатов освоения дисциплины "Научные аспекты преподавания химии" для магистрантов, обучающихся по направлению 44.04.04 "Профессиональное обучение" (профиль подготовки "Химия и химическая технология"). ru_RU
dc.description.abstract The article discusses the portfolio as a form of evaluation of the development of the discipline "Scientific Aspects of Teaching Chemistry" for master enrolled in the direction 44.04.04 "The professionall training" (training profile "Chemistry and chemical technology"). en_US
dc.relation.ispartofseries АНДРЕЕВСКИЕ ЧТЕНИЯ: СОВРЕМЕННЫЕ КОНЦЕПЦИИ И ТЕХНОЛОГИИ ТВОРЧЕСКОГО САМОРАЗВИТИЯ ЛИЧНОСТИ ru_RU
dc.subject the professional training en_US
dc.subject the portfolio en_US
dc.subject the general cultural and professional competence en_US
dc.subject the teaching of chemistry. en_US
dc.subject профессиональное обучение ru_RU
dc.subject портфолио ru_RU
dc.subject общекультурные и профессиональные компетенции ru_RU
dc.subject обучение химии ru_RU
dc.title ПОРТФОЛИО КАК ИННОВАЦИОННАЯ ФОРМА ОЦЕНИВАНИЯ УЧЕБНО-ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СТУДЕНТОВ ru_RU
dc.title.alternative PORTFOLIO AS AN INNOVATIVE FORM OF EDUCATIONAL-PROFESSIONAL ACTIVITY OF THE STUDENTS ASSESSMENT en_US
dc.type article
dc.identifier.udk 378.147
dc.description.pages 203-205


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics