Kazan Federal University Digital Repository

ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПРОГНОСТИКА ИНФОРМАЦИОННОГО ВЕКА: НОВЫЕ ЦЕлИ И ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ СТРАТЕГИИ САМОРАЗВИТИЯ ТВОРЧЕСКОЙ ЛИЧНОСТИ

Show simple item record

dc.contributor Казанский (Приволжский) федеральный университет
dc.contributor.author Андреева Юлия Валентиновна ru_RU
dc.date.accessioned 2016-07-11T12:45:42Z
dc.date.available 2016-07-11T12:45:42Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/103923
dc.description.abstract The rapid transformations observed in Russia and in the whole World in the new century created new styles of communication, action patterns, informationcapturing habits and mode of thoughts. New values, meanings, and personal self-development conditions that are typical of the modern high school students require new pedagogical approaches. en_US
dc.description.abstract Стремительные преобразования, характерные для России и мира, привели в новом веке к формированию нового стиля общения, поведе- ния, коммуникации, поиска информации и мышления. Новые ценности и смыслы, условия личностного саморазвития, характерные для современных студентов, требуют новых педагогических стратегий. ru_RU
dc.relation.ispartofseries АНДРЕЕВСКИЕ ЧТЕНИЯ: СОВРЕМЕННЫЕ КОНЦЕПЦИИ И ТЕХНОЛОГИИ ТВОРЧЕСКОГО САМОРАЗВИТИЯ ЛИЧНОСТИ ru_RU
dc.subject creative self-development of personality en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject coping mechanisms of personality en_US
dc.subject co-adaptive personality en_US
dc.subject pedagogical prognostics. en_US
dc.subject творческое саморазвитие личности ru_RU
dc.subject конкурентоспособность ru_RU
dc.subject адаптационные механизмы личности ru_RU
dc.subject ко-адаптивная личность ru_RU
dc.subject педагогическая прогностика ru_RU
dc.title ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПРОГНОСТИКА ИНФОРМАЦИОННОГО ВЕКА: НОВЫЕ ЦЕлИ И ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ СТРАТЕГИИ САМОРАЗВИТИЯ ТВОРЧЕСКОЙ ЛИЧНОСТИ ru_RU
dc.title.alternative EDUCATIONAL PROGNOSTICS IN THE INFORMATION AGE: NEW GOALS AND PEDAGOGICAL STRATEGIES FOR THE SELF-DEVELOPMENT OF CREATIVE PERSONALITY en_US
dc.type article
dc.identifier.udk 37.017.925
dc.description.pages 13-17


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics