dc.contributor |
Казанский (Приволжский) федеральный университет |
|
dc.contributor.author |
Андреева Юлия Валентиновна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2016-07-11T12:45:42Z |
|
dc.date.available |
2016-07-11T12:45:42Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/103923 |
|
dc.description.abstract |
The rapid transformations observed in Russia and in the whole World in the new century created new styles of communication, action patterns, informationcapturing
habits and mode of thoughts. New values, meanings, and personal self-development conditions that are typical of the modern high school students require new pedagogical approaches. |
en_US |
dc.description.abstract |
Стремительные преобразования, характерные для России и мира, привели в новом веке к формированию нового стиля общения, поведе-
ния, коммуникации, поиска информации и мышления. Новые ценности и смыслы, условия личностного саморазвития, характерные для современных студентов, требуют новых педагогических стратегий. |
ru_RU |
dc.relation.ispartofseries |
АНДРЕЕВСКИЕ
ЧТЕНИЯ: СОВРЕМЕННЫЕ КОНЦЕПЦИИ И ТЕХНОЛОГИИ ТВОРЧЕСКОГО САМОРАЗВИТИЯ ЛИЧНОСТИ |
ru_RU |
dc.subject |
creative self-development of personality |
en_US |
dc.subject |
competitiveness |
en_US |
dc.subject |
coping mechanisms of personality |
en_US |
dc.subject |
co-adaptive personality |
en_US |
dc.subject |
pedagogical prognostics. |
en_US |
dc.subject |
творческое саморазвитие личности |
ru_RU |
dc.subject |
конкурентоспособность |
ru_RU |
dc.subject |
адаптационные механизмы личности |
ru_RU |
dc.subject |
ко-адаптивная личность |
ru_RU |
dc.subject |
педагогическая прогностика |
ru_RU |
dc.title |
ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПРОГНОСТИКА ИНФОРМАЦИОННОГО
ВЕКА: НОВЫЕ ЦЕлИ И ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ СТРАТЕГИИ САМОРАЗВИТИЯ ТВОРЧЕСКОЙ ЛИЧНОСТИ |
ru_RU |
dc.title.alternative |
EDUCATIONAL PROGNOSTICS IN THE INFORMATION AGE:
NEW GOALS AND PEDAGOGICAL STRATEGIES FOR THE SELF-DEVELOPMENT OF CREATIVE PERSONALITY |
en_US |
dc.type |
article |
|
dc.identifier.udk |
37.017.925 |
|
dc.description.pages |
13-17 |
|