dc.contributor |
Казанский (Приволжский) федеральный университет |
|
dc.contributor.author |
Халикова Аида Зуфаровна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2023-05-25T11:24:59Z |
|
dc.date.available |
2023-05-25T11:24:59Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/176085 |
|
dc.description.abstract |
В статье проведен обзор современных условий для профессионального и личностного роста педагогов инклюзивного образования в городе Казани. Проанализирован опыт организации мероприятий, направленных на повышение мастерства педагогов инклюзивного образования. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
The article provides an overview of modern conditions for professional and personal growth of teachers of inclusive education in the city of Kazan. The experience of organizing events aimed at improving the skills of teachers of inclusive education is analyzed. |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
VIII Андреевские чтения: современные концепции и технологии
творческого саморазвития личности |
ru_RU |
dc.subject |
педагоги инклюзивного образования |
ru_RU |
dc.subject |
условия развития профессионального мастерства |
ru_RU |
dc.subject |
teachers of inclusive education |
en_US |
dc.subject |
conditions for the development of professional skills |
en_US |
dc.title |
УСЛОВИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО И ЛИЧНОСТНОГО РОСТА ПЕДАГОГОВ ИНКЛЮЗИВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ НА ПРИМЕРЕ ГОРОДА КАЗАНИ |
ru_RU |
dc.title.alternative |
CONDITIONS FOR PROFESSIONAL AND PERSONAL GROWTH OF TEACHERS OF INCLUSIVE EDUCATION ON THE EXAMPLE OF KAZAN |
en_US |
dc.type |
article |
|
dc.identifier.udk |
37.014.53:74.5 |
|
dc.description.pages |
525-529 |
|