Электронный архив

VIDEO OR TEXT? BULLETS OR NO BULLETS? WHY NOT BOTH?

Показать сокращенную информацию

dc.contributor Казанский (Приволжский) федеральный университет
dc.contributor.author Kosheleva Olga en_US
dc.contributor.author Kreinovich Vladik en_US
dc.contributor.author Servin Christian en_US
dc.date.accessioned 2022-08-03T11:42:39Z
dc.date.available 2022-08-03T11:42:39Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/172914
dc.description.abstract Some students - which are, in terms of pop-psychology - more left-brain - prefer linear exposition, others - more right-brain ones - prefer 2-D images and texts with visual emphasis (e.g., with bullets). At present, instructors try to find a middle grounds between these two audiences, but why not prepare each material in two ways, aimed at both audiences? en_US
dc.relation.ispartofseries Математическое образование в школе и вузе: опыт, проблемы, перспективы (MATHEDU'2022) ru_RU
dc.subject Left-brain en_US
dc.subject right-brain en_US
dc.subject visual vs. text en_US
dc.subject bullets in teaching materials en_US
dc.title VIDEO OR TEXT? BULLETS OR NO BULLETS? WHY NOT BOTH? en_US
dc.title.alternative VIDEO OR TEXT? bULLETS OR NO BULLETS? WHY NOT BOTH? en_US
dc.type article
dc.identifier.udk 371
dc.description.pages 197-200


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в электронном архиве


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись

Статистика