dc.contributor |
Казанский (Приволжский) федеральный университет |
|
dc.contributor.author |
Доровских Виктория Александровна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Морозова Татьяна Вячеславовна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2021-11-19T12:24:39Z |
|
dc.date.available |
2021-11-19T12:24:39Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/166183 |
|
dc.description.abstract |
Данная статья посвящена изучению полилингвального образования, его особенностям и преимуществам в современном мире. На примере Республики Татарстан рассматриваются отличительные черты данного вида образования,
способствующие коммуникативному развитию личности и поликультурному воспитанию. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
This article is devoted to the study of polylingual education, its peculiarities and
advantages in the modern world. The article considers the case study of the Republic
of Tatarstan within the framework of polylingual education and its distinctive features
that contribute to the communicative development of the individual and multicultural
education. |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
TERRA LINGUAE Выпуск 9 |
ru_RU |
dc.subject |
коммуникация |
ru_RU |
dc.subject |
лингвистика |
ru_RU |
dc.subject |
межкультурная коммуникация |
ru_RU |
dc.subject |
полилингвальное образование |
ru_RU |
dc.subject |
communication |
en_US |
dc.subject |
linguistics |
en_US |
dc.subject |
intercultural communication |
en_US |
dc.subject |
polylingual education. |
en_US |
dc.title |
РЕАЛИЗАЦИЯ ПОЛИЛИНГВАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ
(НА ПРИМЕРЕ РЕСПУБЛИКИ ТАТАРСТАН) |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Implementing Multilingual Education
(ON THE EXAMPLE OF THE REPUBLIC OF TATARSTAN) |
en_US |
dc.type |
article |
|
dc.identifier.udk |
81(06) |
|
dc.description.pages |
93-97 |
|