Показать сокращенную информацию
dc.contributor | Казанский (Приволжский) федеральный университет | |
dc.contributor.author | Ачилова Римма Салимжоновна | ru_RU |
dc.contributor.author | Сабирова Диана Рустамовна | ru_RU |
dc.date.accessioned | 2021-02-08T11:20:49Z | |
dc.date.available | 2021-02-08T11:20:49Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/160605 | |
dc.description.abstract | В статье рассмотрены особенности построения УМК для учащихся начальной школы с русским ("Fly High") и узбекским ("Kid`s English") языком обучения на примере Республики Узбекистан, раскрывается содержательный аспект и технологии работы по данным учебно-методическим комплексам, проводится сравнительный анализ | ru_RU |
dc.description.abstract | The article is devoted to the specific features of teaching materials for elementary school students with Russian ("Fly High") and Uzbek ("Kid`s English") language in the Republic of Uzbekistan. It reveals the essence of the content and teaching methods. A comparative analysis of two Textbook sets, Teacher's Books and Workbooks is made with special attention to the implementation of national and regional component in teaching a foreign language. | en_US |
dc.relation.ispartofseries | TERRA LINGUAE, выпуск 8 (2020) | ru_RU |
dc.subject | билингвальное обучение | ru_RU |
dc.subject | учебно-методический комплекс | ru_RU |
dc.subject | родной язык | ru_RU |
dc.subject | обучение иностранному языку | ru_RU |
dc.subject | английский | ru_RU |
dc.subject | bilingual education | en_US |
dc.subject | teaching methods | en_US |
dc.subject | native language | en_US |
dc.subject | foreign language teaching | en_US |
dc.subject | English language | en_US |
dc.title | ОСОБЕННОСТИ ПОСТРОЕНИЯ УМК ПО АНГЛИЙСКОМУ ЯЗЫКУ ДЛЯ УЧАЩИХСЯ НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЫ С РУССКИМ И УЗБЕКСКИМ ЯЗЫКОМ ОБУЧЕНИЯ (ОПЫТ УЗБЕКИСТАНА) | ru_RU |
dc.title.alternative | Features of building a Master's degree program in English for Primary school students with Russian and Uzbek as the language of instruction (experience of Uzbekistan) | en_US |
dc.type | article | |
dc.identifier.udk | УДК 81'06 | |
dc.description.pages | 150-155 |