Электронный архив

System approach at risk management of the autoservice enterprise

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Makarova I.
dc.contributor.author Khabibullin R.
dc.contributor.author Buyvol P.
dc.contributor.author Moukhametdinova L.
dc.date.accessioned 2018-09-18T20:27:56Z
dc.date.available 2018-09-18T20:27:56Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.issn 1896-0596
dc.identifier.uri https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/140169
dc.description.abstract In the article methods of control over risks of the service enterprises during creation of customer-oriented firm service system are analyzed. It is shown that system approach to risk management ensures the adoption of science-based solutions, minimizes consequences of risk situations. One of ways to calculate an integrated indicator of the risk of loss of the service enterprise competitiveness is described. Variants of the risk as-sessment to reduce the effectiveness of service enterprises by monitoring indicators based on the results of their monitoring are given.
dc.relation.ispartofseries Transport Problems
dc.title System approach at risk management of the autoservice enterprise
dc.type Article
dc.relation.ispartofseries-issue 4
dc.relation.ispartofseries-volume 8
dc.collection Публикации сотрудников КФУ
dc.relation.startpage 5
dc.source.id SCOPUS18960596-2013-8-4-SID84890904613


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • Публикации сотрудников КФУ Scopus [24551]
    Коллекция содержит публикации сотрудников Казанского федерального (до 2010 года Казанского государственного) университета, проиндексированные в БД Scopus, начиная с 1970г.

Показать сокращенную информацию

Поиск в электронном архиве


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись

Статистика