Kazan Federal University Digital Repository
ПЛАНИРОВАНИЕ МАРКЕТИНГА НА ПРЕДПРИЯТИИ
Login
русский
English
Home
→
Конференции, круглые столы, семинары КФУ
→
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКОЙ РЕГИОНА: ИСТОРИЯ, СОВРЕМЕННОЕ СОСТОЯНИЕ, ПЕРСПЕКТИВЫ
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ПЛАНИРОВАНИЕ МАРКЕТИНГА НА ПРЕДПРИЯТИИ
Ахметгареева А.А.
URI:
http://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/110553
Date:
2016
Abstract:
Маркетинг рассматривается как основная функция компании. Этот принцип может реализоваться в том случае, если руководитель компании является "человек маркетинга".
Show full item record
Files in this item
Name:
uerissp_2017_293_ ...
Size:
130.8Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКОЙ РЕГИОНА: ИСТОРИЯ, СОВРЕМЕННОЕ СОСТОЯНИЕ, ПЕРСПЕКТИВЫ
[160]
Материалы Всероссийской научно-практической конференции с международным участием , 16.11.2016-16.11.2016
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of Kazan Federal University Digital Repository
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register
Statistics
View Usage Statistics