dc.contributor.author |
Myagkova A. Y. (Anastasiya Yurievna) |
|
dc.identifier.other |
Филологические науки |
|
dc.language.iso |
En |
|
dc.publisher |
Казань 2015 |
|
dc.subject.other |
Английский язык -- Сравнительная стилистика -- Русский язык -- Авторефераты диссертаций |
|
dc.subject.other |
Русский язык -- Сравнительная стилистика -- Английский язык -- Авторефераты диссертаций |
|
dc.subject.other |
Реклама политическая -- Авторефераты диссертаций |
|
dc.title |
The use of direct and indirect speech tactics in political advertising (in Russian and English): author's abstract Ph.D. thesis in philological science: specialty 10.02.20 – comparativistics, typological and comparative linguistics |
|
dc.type |
eBook |
|
dc.collection |
Основной каталог |
|
dc.source.id |
RU05CLSL05CBOOKS030205C2103068 |
|
dc.subject.codVAK |
10.02.20 |
|