Электронный архив

Handbook of research on narrative advertising/ Recep Yilmaz, editor.

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Yilmaz Recep
dc.date.accessioned 2024-01-29T21:37:39Z
dc.date.available 2024-01-29T21:37:39Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Handbook of research on narrative advertising - 1 online resource. - URL: https://libweb.kpfu.ru/ebsco/pdf/2151187.pdf
dc.identifier.isbn 9781522597919
dc.identifier.isbn 1522597913
dc.identifier.uri https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/179681
dc.description Includes bibliographical references and index.
dc.description.abstract "This book examines the use of narration in advertising. It examines narration models, the conceptualization of advertising narration to new media and new media cultures, and narrative theories and practices of advertising discourse and ideology"--
dc.language English
dc.language.iso en
dc.subject.other Advertising.
dc.subject.other Narration (Rhetoric)
dc.subject.other Storytelling in mass media.
dc.subject.other Advertising.
dc.subject.other Narration (Rhetoric)
dc.subject.other Storytelling in mass media.
dc.subject.other BUSINESS & ECONOMICS / Advertising & Promotion
dc.subject.other Electronic books.
dc.title Handbook of research on narrative advertising/ Recep Yilmaz, editor.
dc.type Book
dc.description.pages 1 online resource.
dc.collection Электронно-библиотечные системы
dc.source.id EN05CEBSCO05C326


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в электронном архиве


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись

Статистика