dc.contributor |
Казанский (Приволжский) федеральный университет |
|
dc.contributor.author |
Авакян Ольга Самвеловна |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Волоскова Наталья Николаевна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2023-08-08T12:45:03Z |
|
dc.date.available |
2023-08-08T12:45:03Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/176517 |
|
dc.description.abstract |
В статье рассмотрены теоретические аспекты тревожности
в школьном возрасте. Представлены психодинамический, психофизиологический,
психолого-педагогический подходы к изучению проблемы состояний
тревожности. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
The article deals with the theoretical and methodological aspects of
anxiety at school age. Psychodynamic, psychophysiological, psychological and
pedagogical approaches to the study of the problem of anxiety are presented. |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
ПСИХОЛОГИЯ ПСИХИЧЕСКИХ СОСТОЯНИЙ (Выпуск 17) |
ru_RU |
dc.subject |
Тревожность личностная и ситуативная |
ru_RU |
dc.subject |
теоретико-методологические аспекты |
ru_RU |
dc.subject |
психодинамический |
ru_RU |
dc.subject |
психофизиологический |
ru_RU |
dc.subject |
психолого-педагогический подходы |
ru_RU |
dc.subject |
Personal and situational anxiety |
en_US |
dc.subject |
theoretical and methodological
aspects |
en_US |
dc.subject |
psychodynamic |
en_US |
dc.subject |
psychophysiological |
en_US |
dc.subject |
psychological and pedagogical
approaches |
en_US |
dc.title |
ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ПРОБЛЕМЫ ИССЛЕДОВАНИЯ
СОСТОЯНИЯ ТРЕВОЖНОСТИ В ШКОЛЬНОМ ВОЗРАСТЕ |
ru_RU |
dc.title.alternative |
THEORETICAL AND METHODOLOGICAL FOUNDATIONS OF THE
PROBLEM OF ANXIETY IN SCHOOL AGE |
en_US |
dc.type |
article |
|
dc.identifier.udk |
159.9 |
|
dc.description.pages |
22-25 |
|