Kazan Federal University Digital Repository
НЕЙРОМАРКЕТИНГОВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ КАК ИНСТРУМЕНТ ПРОДВИЖЕНИЯ БРЕНДА
Login
русский
English
Home
→
Конференции, круглые столы, семинары КФУ
→
Международный молодежный симпозиум по управлению, экономике и финансам
→
XI МЕЖДУНАРОДНЫЙ МОЛОДЕЖНЫЙ СИМПОЗИУМ ПО УПРАВЛЕНИЮ, ЭКОНОМИКЕ И ФИНАНСАМ
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Show simple item record
This item appears in the following Collection(s)
XI МЕЖДУНАРОДНЫЙ МОЛОДЕЖНЫЙ СИМПОЗИУМ ПО УПРАВЛЕНИЮ, ЭКОНОМИКЕ И ФИНАНСАМ
[229]
XI Международный молодежный симпозиум по управлению, экономике и финансам: сборник научных трудов (Казань, 24-25 ноября 2022 г.)
Show simple item record
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of Kazan Federal University Digital Repository
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register
Statistics
View Usage Statistics