Kazan Federal University Digital Repository

РЕАЛИЗАЦИЯ ПОЛИЛИНГВАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ (НА ПРИМЕРЕ РЕСПУБЛИКИ ТАТАРСТАН)

Show simple item record

dc.contributor Казанский (Приволжский) федеральный университет
dc.contributor.author Доровских Виктория Александровна ru_RU
dc.contributor.author Морозова Татьяна Вячеславовна ru_RU
dc.date.accessioned 2021-11-19T12:24:39Z
dc.date.available 2021-11-19T12:24:39Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/166183
dc.description.abstract Данная статья посвящена изучению полилингвального образования, его особенностям и преимуществам в современном мире. На примере Республики Татарстан рассматриваются отличительные черты данного вида образования, способствующие коммуникативному развитию личности и поликультурному воспитанию. ru_RU
dc.description.abstract This article is devoted to the study of polylingual education, its peculiarities and advantages in the modern world. The article considers the case study of the Republic of Tatarstan within the framework of polylingual education and its distinctive features that contribute to the communicative development of the individual and multicultural education. en_US
dc.relation.ispartofseries TERRA LINGUAE Выпуск 9 ru_RU
dc.subject коммуникация ru_RU
dc.subject лингвистика ru_RU
dc.subject межкультурная коммуникация ru_RU
dc.subject полилингвальное образование ru_RU
dc.subject communication en_US
dc.subject linguistics en_US
dc.subject intercultural communication en_US
dc.subject polylingual education. en_US
dc.title РЕАЛИЗАЦИЯ ПОЛИЛИНГВАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ (НА ПРИМЕРЕ РЕСПУБЛИКИ ТАТАРСТАН) ru_RU
dc.title.alternative Implementing Multilingual Education (ON THE EXAMPLE OF THE REPUBLIC OF TATARSTAN) en_US
dc.type article
dc.identifier.udk 81(06)
dc.description.pages 93-97


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics