Электронный архив

Application of individual educational trajectories and adaptive content in engineering education

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Galeev R.D.
dc.contributor.author Gilmanshin I.R.
dc.contributor.author Kashapov N.F.
dc.contributor.author Gilmanshina S.I.
dc.date.accessioned 2021-02-25T06:53:58Z
dc.date.available 2021-02-25T06:53:58Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.issn 1757-8981
dc.identifier.uri https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/161371
dc.description.abstract © 2020 IOP Publishing Ltd. All rights reserved. The article explores the educational technology of personalized training in the training of engineers. A hypothesis is presented on the relationship between the quality of student preparation and the individual educational trajectory reinforced by feedbacks. The use of new pedagogical technologies based on machine learning and big data is proposed. An algorithm for creating personalized educational systems is defined.
dc.relation.ispartofseries IOP Conference Series: Materials Science and Engineering
dc.title Application of individual educational trajectories and adaptive content in engineering education
dc.type Conference Paper
dc.relation.ispartofseries-issue 1
dc.relation.ispartofseries-volume 915
dc.collection Публикации сотрудников КФУ
dc.source.id SCOPUS17578981-2020-915-1-SID85091941753


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • Публикации сотрудников КФУ Scopus [24551]
    Коллекция содержит публикации сотрудников Казанского федерального (до 2010 года Казанского государственного) университета, проиндексированные в БД Scopus, начиная с 1970г.

Показать сокращенную информацию

Поиск в электронном архиве


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись

Статистика