dc.contributor |
Казанский (Приволжский) федеральный университет |
|
dc.contributor.author |
Доровских Виктория Александровна |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2021-02-11T11:56:47Z |
|
dc.date.available |
2021-02-11T11:56:47Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/160640 |
|
dc.description.abstract |
Данная статья посвящена изучению феномена билингвизма, а также состоянию
и перспективам развития непрерывного билингвального образования в современном мире. Рассматриваются особенности данного вида образования и его отличительные черты, способствующие коммуникативному развитию личности и
поликультурному воспитанию. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
This article is devoted to the study of the phenomenon of bilingualism, as well as
the state and prospects for the development of continuous bilingual education in the
modern world. The article considers the features of this type of education and its
distinctive features that contribute to the communicative development of the individual
and multicultural education. |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
TERRA LINGUAE, выпуск 8 (2020) |
ru_RU |
dc.subject |
коммуникация |
ru_RU |
dc.subject |
билингвальное образование |
ru_RU |
dc.subject |
билингвизм |
ru_RU |
dc.subject |
языковое обучение |
ru_RU |
dc.subject |
иностранный язык |
ru_RU |
dc.subject |
communication |
en_US |
dc.subject |
bilingual education |
en_US |
dc.subject |
bilingualism |
en_US |
dc.subject |
language training |
en_US |
dc.subject |
foreign language |
en_US |
dc.title |
НЕПРЕРЫВНОЕ БИЛИНГВАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
В КОНТЕКСТЕ СОВРЕМЕННОСТИ |
ru_RU |
dc.title.alternative |
Continuing bilingual education in the context of modernity |
en_US |
dc.type |
article |
|
dc.identifier.udk |
УДК 81'06 |
|
dc.description.pages |
164-168 |
|