dc.contributor |
Казанский (Приволжский) федеральный университет |
|
dc.contributor.author |
Акмуллаева Л.Р. |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2019-07-09T08:39:09Z |
|
dc.date.available |
2019-07-09T08:39:09Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/151257 |
|
dc.description.abstract |
В статье рассматривается элементы формирования профессионализма будущих учителей литературы в двуязычной среде. Раскрываются мотивационно-ценностный, когнитивно-познавательный, операционно-деятельностный, литературно-коммуникативный, результативно-рефлексивный критерии. Анализируются элементы профессионализма будущих учителей литературы. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
The article discusses the elements of the formation of professionalism of future teachers of literature in a bilingual environment. Motivation-value, cognitive-cognitive, operational-activity, literary-communicative, productive-reflective criteria are revealed. The indicators of elements of future teachers of literature are analyzed. |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Развитие профессиональных компетенций учителя: основные проблемы и ценности: Часть 1 |
ru_RU |
dc.subject |
профессионализм |
ru_RU |
dc.subject |
элементы |
ru_RU |
dc.subject |
критерии |
ru_RU |
dc.subject |
двуязычная среда |
ru_RU |
dc.subject |
professionalism |
en_US |
dc.subject |
elements |
en_US |
dc.subject |
criteria |
en_US |
dc.subject |
bilingual environment |
en_US |
dc.title |
ЭЛЕМЕНТЫ ПРОФЕССИОНАЛИЗМА БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ЛИТЕРАТУРЫ В ДВУЯЗЫЧНОЙ СРЕДЕ |
ru_RU |
dc.title.alternative |
ELEMENTS OF PROFESSIONALISM OF FUTURE TEACHERS OF LITERATURE IN A BILINGUAL MEDIUM |
en_US |
dc.type |
article |
|
dc.identifier.udk |
378:372.8:371.134:82:81'246.2 |
|
dc.description.pages |
14-17 |
|