Электронный архив

Electronic Educational Resource 'Post-Graduate Foreign Language' and the Obtained Learning Curve

Показать сокращенную информацию

dc.date.accessioned 2019-01-22T20:56:50Z
dc.date.available 2019-01-22T20:56:50Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.issn 2161-1343
dc.identifier.uri https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/149560
dc.description.abstract © 2017 IEEE. the purpose of the article is to outline the core concept of a social-interactive learning. Electronic educational resource provides the opportunity of permanent on-line contact with a teacher that evidently contributes to the development of 'legitimate peripheral participation'. Attention is drawn to the fact that we would see a highly interactive classroom, where guided participation allows students to obtain the necessary language skills for a shorter period of time. Attempts are made to snoop the students, learning curve.
dc.relation.ispartofseries Proceedings - International Conference on Developments in eSystems Engineering, DeSE
dc.subject E-learning
dc.subject Educational setting
dc.subject Foreign language acquisition component
dc.subject Software
dc.title Electronic Educational Resource 'Post-Graduate Foreign Language' and the Obtained Learning Curve
dc.type Conference Paper
dc.collection Публикации сотрудников КФУ
dc.relation.startpage 145
dc.source.id SCOPUS21611343-2018-SID85056153060


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • Публикации сотрудников КФУ Scopus [24551]
    Коллекция содержит публикации сотрудников Казанского федерального (до 2010 года Казанского государственного) университета, проиндексированные в БД Scopus, начиная с 1970г.

Показать сокращенную информацию

Поиск в электронном архиве


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись

Статистика