Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Safiullin N.
dc.contributor.author Safiullin B.
dc.date.accessioned 2019-01-22T20:46:54Z
dc.date.available 2019-01-22T20:46:54Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.issn 1742-6588
dc.identifier.uri https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/148744
dc.description.abstract © Published under licence by IOP Publishing Ltd. In this article, the authors consider the impact of information and advertising on consumer behavior and the process of producing differentiation formation. Advertising, television, radio, magazines and direct mail as major constraints of mass media may act as sources of information. Economic modernization is aimed at development of acceleration of the knowledge intensive industries, which contribute to Russia's position in terms of the world economy; the recovering process of the Russian economic manufacturing base; development of import substitution industries and limited participation in international labor specialization.
dc.relation.ispartofseries Journal of Physics: Conference Series
dc.title Static and dynamic models in economics
dc.type Conference Paper
dc.relation.ispartofseries-issue 3
dc.relation.ispartofseries-volume 1015
dc.collection Публикации сотрудников КФУ
dc.source.id SCOPUS17426588-2018-1015-3-SID85047752957


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • Публикации сотрудников КФУ Scopus [24551]
    Коллекция содержит публикации сотрудников Казанского федерального (до 2010 года Казанского государственного) университета, проиндексированные в БД Scopus, начиная с 1970г.

Показать сокращенную информацию

Поиск в электронном архиве


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись

Статистика