Электронный архив

Certain remarks on the experience of teaching the international humanitarian law

Показать сокращенную информацию

dc.date.accessioned 2019-01-22T20:39:31Z
dc.date.available 2019-01-22T20:39:31Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.issn 1012-1587
dc.identifier.uri https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/148166
dc.description.abstract © 2018, Universidad del Zulia. All rights reserved. This article is devoted to the multidimensional problems of teaching the international humanitarian law in the Russian higher school through pedagogical and survey research methodologies. As a result, teaching such a unique discipline requires a solid share of wisdom and a special approach that depends largely on a number of different factors that seem to be taken into account in the teaching process. As a conclusion, the high level of education not only in the IHL, but also in other branches of law is considered as the basis of a free democratic society.
dc.relation.ispartofseries Opcion
dc.subject IHL
dc.subject Problems
dc.subject Teaching
dc.title Certain remarks on the experience of teaching the international humanitarian law
dc.type Article
dc.relation.ispartofseries-issue Special Issue 14
dc.relation.ispartofseries-volume 34
dc.collection Публикации сотрудников КФУ
dc.relation.startpage 1121
dc.source.id SCOPUS10121587-2018-34-14-SID85057717196


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • Публикации сотрудников КФУ Scopus [24551]
    Коллекция содержит публикации сотрудников Казанского федерального (до 2010 года Казанского государственного) университета, проиндексированные в БД Scopus, начиная с 1970г.

Показать сокращенную информацию

Поиск в электронном архиве


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись

Статистика