Электронный архив

Evaluation of the development of professional competence in undergraduates: Methodical aspects

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Leontyev V.
dc.contributor.author Rebrina F.
dc.contributor.author Leontyeva I.
dc.contributor.author Gafiyatullina E.
dc.date.accessioned 2018-09-19T22:14:37Z
dc.date.available 2018-09-19T22:14:37Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/144878
dc.description.abstract © 2016 The Author(s).Bologna process puts in a high claim for the modern European education in terms, RUSSof competency building approach. The control is conducted by the agencies which monitor learning activity level in higher education institutions. This paper presents the aspects of higher education within the conduction of competency building approach projects in Europe and Russia. We propose the technology which evaluates students’ professional competence qualimetricly. The technology represents the evaluation algorithm at all levels of student training.
dc.subject Competence
dc.subject European qualifications framework
dc.subject Evaluation indicators
dc.subject Result of evaluation
dc.subject Vocational qualification
dc.title Evaluation of the development of professional competence in undergraduates: Methodical aspects
dc.type Article
dc.relation.ispartofseries-issue 14
dc.relation.ispartofseries-volume 11
dc.collection Публикации сотрудников КФУ
dc.relation.startpage 6592
dc.source.id SCOPUS-2016-11-14-SID84986918074


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • Публикации сотрудников КФУ Scopus [24551]
    Коллекция содержит публикации сотрудников Казанского федерального (до 2010 года Казанского государственного) университета, проиндексированные в БД Scopus, начиная с 1970г.

Показать сокращенную информацию

Поиск в электронном архиве


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись

Статистика