Электронный архив

Applying of the territorial marketing tecnologies in organizations of socio-culture service and tourism

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Eidelman B.
dc.contributor.author Fakhrutdinova L.
dc.contributor.author Galimov S.
dc.date.accessioned 2018-09-19T22:08:32Z
dc.date.available 2018-09-19T22:08:32Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.issn 1993-5250
dc.identifier.uri https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/144750
dc.description.abstract © Medwell Journals, 2016.In study actual problems of usage of technologies of territorial marketing in the activities of the organizations socio-culture service and tourism. Investigated the use of various means of advertising to promote products and services in the field of tourism and hospitality. Shows the main functional objectives of territorial marketing in the context of solving current regional problems. Much attention is paid to the creation of territorial brands as an important element of territorial marketing.
dc.relation.ispartofseries International Business Management
dc.subject Advertisingin tourism
dc.subject City brand functional tasks of territorial marketing
dc.subject Perfomance branding
dc.subject Place branding
dc.subject Territorial marketing
dc.title Applying of the territorial marketing tecnologies in organizations of socio-culture service and tourism
dc.type Article
dc.relation.ispartofseries-issue 23
dc.relation.ispartofseries-volume 10
dc.collection Публикации сотрудников КФУ
dc.relation.startpage 5568
dc.source.id SCOPUS19935250-2016-10-23-SID85007477157


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • Публикации сотрудников КФУ Scopus [24551]
    Коллекция содержит публикации сотрудников Казанского федерального (до 2010 года Казанского государственного) университета, проиндексированные в БД Scopus, начиная с 1970г.

Показать сокращенную информацию

Поиск в электронном архиве


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись

Статистика