Электронный архив

Complexity of positioning in tourism as the basis of its sustainable development

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Bunakov O.
dc.contributor.author Rubtzov V.
dc.date.accessioned 2018-09-19T22:07:12Z
dc.date.available 2018-09-19T22:07:12Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.issn 1993-5250
dc.identifier.uri https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/144706
dc.description.abstract © Medwell Journals, 2016.In this study, the difficulties of positioning of tourist potential and the creation of positive tourist image reveal. The main problems of positioning are allocated and also the need of creation of positive image for a sustainable development of the sphere of tourism is shown.
dc.relation.ispartofseries International Business Management
dc.subject Creation
dc.subject Positioning
dc.subject Russia
dc.subject Sustainable development
dc.subject Tourism
dc.title Complexity of positioning in tourism as the basis of its sustainable development
dc.type Article
dc.relation.ispartofseries-issue 21
dc.relation.ispartofseries-volume 10
dc.collection Публикации сотрудников КФУ
dc.relation.startpage 5101
dc.source.id SCOPUS19935250-2016-10-21-SID84998704792


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • Публикации сотрудников КФУ Scopus [24551]
    Коллекция содержит публикации сотрудников Казанского федерального (до 2010 года Казанского государственного) университета, проиндексированные в БД Scopus, начиная с 1970г.

Показать сокращенную информацию

Поиск в электронном архиве


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись

Статистика