Электронный архив

Marketing strategy of higher education institutions

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Kalenskaya N.
dc.date.accessioned 2018-09-18T20:40:07Z
dc.date.available 2018-09-18T20:40:07Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.issn 2039-9340
dc.identifier.uri https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/142212
dc.description.abstract © 2015, Mediterranean Center of Social and Educational Research. All rights reserved. The article reveals the essence of the formation of the university's marketing strategy allows us to adapt to the requirements of the market. Also in the article shows the results of the analysis of motives in choosing profession and the university. Also allow conclusions to strengthen the power of the brand of the university for prospective students.
dc.relation.ispartofseries Mediterranean Journal of Social Sciences
dc.subject Brand
dc.subject Image of university
dc.subject Marketing strategy
dc.subject Of the university
dc.title Marketing strategy of higher education institutions
dc.type Article
dc.relation.ispartofseries-issue 1S3
dc.relation.ispartofseries-volume 6
dc.collection Публикации сотрудников КФУ
dc.relation.startpage 146
dc.source.id SCOPUS20399340-2015-6-1S3-SID84924269948


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • Публикации сотрудников КФУ Scopus [24551]
    Коллекция содержит публикации сотрудников Казанского федерального (до 2010 года Казанского государственного) университета, проиндексированные в БД Scopus, начиная с 1970г.

Показать сокращенную информацию

Поиск в электронном архиве


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись

Статистика