Электронный архив

Thinking patterns of primary school children suffering from the cerebral palsy

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Tvardovskaya A.
dc.date.accessioned 2018-09-18T20:33:56Z
dc.date.available 2018-09-18T20:33:56Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.issn 1990-9233
dc.identifier.uri https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/141206
dc.description.abstract The present work contains the results of comparative psychological and pedagogical study of thinking patterns of normal primary school children and of those suffering from the cerebral palsy. Some of the characteristics of thinking based on clinical forms of disturbance, the severity of cerebral palsy are described here. © IDOSI Publications, 2014.
dc.relation.ispartofseries Middle - East Journal of Scientific Research
dc.subject Cerebral palsy
dc.subject Primary school age
dc.subject Thinking
dc.title Thinking patterns of primary school children suffering from the cerebral palsy
dc.type Article
dc.relation.ispartofseries-issue 12
dc.relation.ispartofseries-volume 20
dc.collection Публикации сотрудников КФУ
dc.relation.startpage 2070
dc.source.id SCOPUS19909233-2014-20-12-SID84897808127


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • Публикации сотрудников КФУ Scopus [24551]
    Коллекция содержит публикации сотрудников Казанского федерального (до 2010 года Казанского государственного) университета, проиндексированные в БД Scopus, начиная с 1970г.

Показать сокращенную информацию

Поиск в электронном архиве


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись

Статистика