Электронный архив

Management of socio-economic components of branding in the company

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Safargaliev E.
dc.contributor.author Komarova Y.
dc.date.accessioned 2018-09-18T20:33:45Z
dc.date.available 2018-09-18T20:33:45Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.issn 1990-9233
dc.identifier.uri https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/141172
dc.description.abstract The article is devoted to defining of an essence of brand as the single whole integrity of socioeconomic promises to a consumer. In this connection the analysis of notion 'branding' is made. The authors give their own interpretation of branding as strategic process. The relationship between brand and consumer is revealed which is built in inter-influence from both sides. It is emphasized that the more stronger this relationship is the more stronger the brand will be. © IDOSI Publications, 2013.
dc.relation.ispartofseries Middle East Journal of Scientific Research
dc.subject Brand
dc.subject Branding
dc.subject Consumer
dc.subject Strategic management
dc.subject Unsatisfied needs
dc.title Management of socio-economic components of branding in the company
dc.type Article
dc.relation.ispartofseries-issue 3
dc.relation.ispartofseries-volume 17
dc.collection Публикации сотрудников КФУ
dc.relation.startpage 296
dc.source.id SCOPUS19909233-2013-17-3-SID84888028572


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • Публикации сотрудников КФУ Scopus [24551]
    Коллекция содержит публикации сотрудников Казанского федерального (до 2010 года Казанского государственного) университета, проиндексированные в БД Scopus, начиная с 1970г.

Показать сокращенную информацию

Поиск в электронном архиве


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись

Статистика