Электронный архив

Citation as a stimulus to boost students’ communication skills at the English lessons

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Sadykova A.
dc.contributor.author Yashina M.
dc.contributor.author Sharafieva A.
dc.date.accessioned 2018-09-18T20:29:23Z
dc.date.available 2018-09-18T20:29:23Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.issn 1916-4742
dc.identifier.uri https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/140433
dc.description.abstract © Canadian Center of Science and Education. The study contemplates significance of using citation at the English lessons by exposing its advantages. Quotations represent the enormous linguistic variety, which discloses the modern language that unambiguously assists students to develop skills of oral speech. Special attention is paid to the experimentconducted at the series of lessons in order to enhance students’ linguistic interest, incentive and aimed at the development and improvement of communicative competence.
dc.relation.ispartofseries English Language Teaching
dc.subject Authenticity
dc.subject Citation
dc.subject Communication skill
dc.subject Communicative competence
dc.subject Linguistic interest
dc.title Citation as a stimulus to boost students’ communication skills at the English lessons
dc.type Article
dc.relation.ispartofseries-issue 12
dc.relation.ispartofseries-volume 7
dc.collection Публикации сотрудников КФУ
dc.relation.startpage 12
dc.source.id SCOPUS19164742-2014-7-12-SID84912080741


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • Публикации сотрудников КФУ Scopus [24551]
    Коллекция содержит публикации сотрудников Казанского федерального (до 2010 года Казанского государственного) университета, проиндексированные в БД Scopus, начиная с 1970г.

Показать сокращенную информацию

Поиск в электронном архиве


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись

Статистика