Электронный архив

Classroom-based and remote methods of creative potential development of a teacher in the process of advanced training

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Samigullina G.
dc.date.accessioned 2018-09-18T20:20:22Z
dc.date.available 2018-09-18T20:20:22Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.issn 1097-8135
dc.identifier.uri https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/138864
dc.description.abstract The goal of the article is the use and comparison of classroom-based and remote methods of creative potential development of a teacher in the process of advanced training. The use of classroom-based and remote methods, which promote the development of creative potential of a teacher, is considered on the example of complex integrated tasks.
dc.relation.ispartofseries Life Science Journal
dc.subject Complex integrated tasks
dc.subject Creative potential of a teacher
dc.title Classroom-based and remote methods of creative potential development of a teacher in the process of advanced training
dc.type Article
dc.relation.ispartofseries-issue 6
dc.relation.ispartofseries-volume 11
dc.collection Публикации сотрудников КФУ
dc.relation.startpage 558
dc.source.id SCOPUS10978135-2014-11-6-SID84899877653


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • Публикации сотрудников КФУ Scopus [24551]
    Коллекция содержит публикации сотрудников Казанского федерального (до 2010 года Казанского государственного) университета, проиндексированные в БД Scopus, начиная с 1970г.

Показать сокращенную информацию

Поиск в электронном архиве


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись

Статистика