Электронный архив

Role and significance of territorial branding as an important factor in the development of regional tourism

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Eidelman B.
dc.contributor.author Fakhrutdinova L.
dc.date.accessioned 2018-09-19T22:07:32Z
dc.date.available 2018-09-19T22:07:32Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.issn 1993-5250
dc.identifier.uri https://dspace.kpfu.ru/xmlui/handle/net/144717
dc.description.abstract © Medwell Journals, 2016.In the study, the problems of formation of territorial brands in the Russian Federation and their solutions in modern conditions. It is noted that the creation of local brands is a long creative process, requiring considerable investment but giving an appropriate return in the form of increased financial revenues from tourism development in the region. Much attention is paid to the processes of formation brands in the Republic of Tatarstan, is not only associated with major sporting and public events but in the long term.
dc.relation.ispartofseries International Business Management
dc.subject Brand value
dc.subject Russia
dc.subject Territorial brand
dc.subject The concept of territorial brand
dc.subject The development of tourism in the region
dc.title Role and significance of territorial branding as an important factor in the development of regional tourism
dc.type Article
dc.relation.ispartofseries-issue 21
dc.relation.ispartofseries-volume 10
dc.collection Публикации сотрудников КФУ
dc.relation.startpage 5110
dc.source.id SCOPUS19935250-2016-10-21-SID84999040312


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

  • Публикации сотрудников КФУ Scopus [24551]
    Коллекция содержит публикации сотрудников Казанского федерального (до 2010 года Казанского государственного) университета, проиндексированные в БД Scopus, начиная с 1970г.

Показать сокращенную информацию

Поиск в электронном архиве


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись

Статистика